LEV I NUET MEN LÄR AV HISTORIEN

tisdag 19 februari 2013

Vad hände?

Plötsligt började datorn arbeta på egen hand. Den gick inte att stoppa. Program efter program försvann. Alla mina bilder försvann.

Jag ringde till min svärson, som lovade ta hand om hårddisken för att se vad som hänt. Efter kontroll meddelade han, att jag fått in virus. Tillsammans med en kamrat lyckades han ta bort dessa, samt återföra både program och bilder, som tack och lov inte hade raderats. De kunde inte se varifrån viruset kom. Jag kan inte förstå hur någon finner nöje i att sabotera på detta sätt. Det är med stor tvekan jag åter börjar blogga samt använda Internet.

2 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Usch, aldrig roligt när det kommer virus i datorn.

Anki sa...

Har funderat på vart du tagit vägen... kul att du är på G igen :)